piątek, 11 lipca 2014

12. Powracam! z nuggetsami :D

Witam wszystkich po dłuuugiej przerwie :)

Egzaminy zdane i to całkiem przyzwoicie. W końcu i ja mam wakacje! Jeszcze tylko przydałaby się troszkę lepsza pogoda :P

Niestety ostatnio miałam sporo stresu, nerwów, co negatywnie odbiło się na mojej wadze. Troszkę mnie mniej, mam lekką niedowagę, ale jestem pewna, że przy moim wakacyjnym trybie życia szybko odnajdę zgubione kilogramy :D

Dzisiaj nuggetsy! W końcu sobie na nie pozwoliłam :D
Banalne do wykonania, a jakie smaczne i sycące!



Składniki na dwie porcje:
nie za duża pierś z kurczaka
1 jajko
szklanka płatków kukurydzianych
przyprawy

Pierś dokładnie myję i wykrajam. Dzielę na małe kawałki. Przyprawiam. Ja używam przyprawy do kurczaka, kebaba oraz odrobinę ostrej papryki. Jajko rozbijam, a płatki rozkruszam. Panieruję pierś najpierw w jajku, potem w płatkach. Smażę na odrobinie oleju, następnie duszę pod przykrywką, aby były soczyste w środku.

Są bardzo sycące, nie trzeba ich jeść z pieczywem, ryżem etc. Ewentualnie z sosem :)

Hmm, a jak Wasze wakacje? Jakie plany? :)
Muszę nadrobić zaległości w blogowaniu!

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam takiego kurczaka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię taką panierkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad.
    Cieszę się, że egzaminy zdane, gratuluję. Pyszności, lubię taką panierkę.
    Pozdrawiam.
    maniazakrecona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają bardzo apetycznie i przyznaję, że nie znałam tego pomysłu z panierką :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nuggetsy ;) Często je robie w wersji 'light' czyli pokrojonego fileta z piersi kurczaka maczam z jogurcie naturalnym, a później w płatkach owsianych, takie też są pyszne :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała kiedyś spróbować takiej panierki. :)
    U mnie wakacje lecą, właśnie jestem w trakcie praktyk. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności!
    Gratuluję zdanych egzaminów i witam z powrotem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam nuggetsy :) wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanych egzaminów! :)
    A z przepisu chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, świetny ten przepis, może i mnie wyjdą - bo kurczaka to u mnie wszyscy lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przepis, nuggetsy są niezastąpione u mnie także!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdanych egzaminów i życzę Ci udanych wakacji :)
    Takie nugetsy to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak ja lubię takie przysmaki :D Nawet nie wiesz :) Chętnie spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. They look so delicious
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  15. próbowałam takiej panierki, ale bardziej smakuje mi zwykła bułka tarta :)
    cieszę się, że w końcu mamy wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię taką wersję. Do smażenia polecam olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to gratuluję i życze wypocznku! a nuggetsy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi zrobiłaś smaka, a już 21 :(
    gratuluję zdanej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam <3 choć nie mogę smażonego :(

    OdpowiedzUsuń
  20. smakowicie to wygląda :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam je, a szczególnie w sezamie :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęściara - ja przy stresie pęcznieję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm pychotka:)musze zrobic je mojemu chlopakowi bo uwielbia takie grzeszki x) Ps. obserwuję i W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)
    Jeśli mój blog Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję:))) I zazdroszczę, bo ja mimo stresów to nie straciłam na wadze nic a nic:(

    A za nuggetsami to chyba jako jedyna na świecie nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż się głodna zrobiłam, serio ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)