czwartek, 8 maja 2014

4. A co powiedziecie na konkurs? :D

Ostatnio wpadł mi w oko bardzo ciekawy blog, prowadzony przez młodą parę. Pokazuje ich odmienne spojrzenia na świat, na modę, na potrawy i na siebie nawzajem :) Oczywiście śledzę na bieżąco ich wpisy! :)

Prowadzący bloga wpadli na genialny pomysł na jego rozkręcenie - konkurs. Do wygrania coś dla Pań - oryginalna i gustowna torebka! :)



Zasady konkursu są banalnie proste, a startujący nie mają nic do stracenia! :) Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie.

http://uniquemrandmrs.blogspot.com/2014/05/konkurs.html

A co Wy na to abym i ja zorganizowała jakiś mały konkurs dla moich czytelniczek? :) Może macie propozycje jakichś ciekawych nagród, które chciałybyście zdobyć? :)

Pozdrawiam i dobrej nocy!

14 komentarzy:

  1. hmm.. torebek mi pod dostatkiem, więc dziękuję! Ale życze powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka fajna. Twój blog bardzo szybko się rozwija, więc masz szansę na wygraną. Zorganizuj jakiś konkurs, ale dla wszystkich czytelników, a nie tylko blogerów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs to zawsze dobry pomysł :) Z pewnością rozkręci to bloga :) A może i ja wezmę udział ;) Czekam na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER konkurs:) myślę, że z organizacją również to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. torba ładna, chociaż nie narzekam na ich brak. ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. konkurs to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze Tobie powodzonka w konkursie :) I bardzo dziekuje za odwiedzinki u mnie . Dodalam Twojego bloga do ulubuionych wiec bede zagladac tu czesto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna :)


    ps. a u mnie? BANG! na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą torebkę w Primarku :) Całkiem ładna :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. lecę ziajżeć na stonkę ☺

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)