czwartek, 8 maja 2014

3. Kotlety jajeczne

Dziś kolejny szybki i prosty przepis na kotlety, tym razem jajeczne z pieczarkami i szczypiorkiem :)



Składniki (na 2 porcje - 4 kotlety):
4 jajka ugotowane na twardo
1 surowe jajko
5 niedużych pieczarek
trochę szczypiorku
sół, pieprz
odrobina oleju do smażenia

Przygotowanie:
Ugotowane na twardo jajka oraz pieczarki zetrzeć na tarce. Najlepiej jak najdrobniej. Wymieszać. Posolić, popieprzyć. Wbić surowe jajko i wrzucić drobno posiekany szczypiorek. Ponownie wymieszać. Z masy uformować kotleciki i smażyć na wolnym ogniu z dwóch stron.

Ja podawałam z opieczonym w tosterze chlebem razowym oraz kiszonym ogórkiem.

Opcjonalnie można zrobić do kotlecików panierkę z bułki tartej bądź dodać trochę drobno startego sera.

Proste, szybkie i przyjemne danie :D
Polecam :)

16 komentarzy:

  1. Kolejne ciekawe kotleciki :)
    I to bez mięsa!
    P.S. Jutro z rana wysyłamy czekoladę! :D
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kotlety są bardzo smaczne :D Jadłam czysto jajeczne ale z pieczarkami są pewnie jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres bloga mnie przeraził, bo pomyślałam: "z 42 na 36 KILOGRAMÓW"! Całe szczęście, że o rozmiar tu chodzi. Gratuluję!
    Zdrowe nawyki żywieniowe to podstawa, więc trzymam kciuki za wytrwałość. Będę zaglądać. :)
    A kotlety bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotlety wyglądają bardzo smakowicie. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Składników niewiele a jak smakowity efekt *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj też robilam kotleciki gdzie w składzie były pieczarki, uwielbiam - więc i te wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj właśnie myślałam o podobnych kotletach, bo pamiętałam, że kiedyś takie jadłam a nie pamiętałam jak je robiłam. Przepis na pewno zostanie wypróbowany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z nieba mi spadłaś z tym przepisem :) dziś będę robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mielone, mniam! I jakie proste.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kotleciki jajeczna, do dziś jak jadę do rodzinnego domu to mama mi je robi - jej wychodzą najlepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. że ja tego przepisu nie znałam ☺, muszę wypróbować !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)