niedziela, 4 maja 2014

NA WSTĘPIE

To mój pierwszy blog, pierwszy post.

Dlaczego blog o diecie, odchudzaniu i jego skutkach? 
Ostatnio udało mi się sporo schudnąć (około 15 kg przez 4-5 miesięcy). Rozmiar 40/42 zamieniłam na 36. Kluczem do mojego sukcesu była dieta, ponieważ ćwiczenia fizyczne nie są dla mnie wskazane. Niestety, nie udało mi się uniknąć niektórych przykrych konsekwencji odchudzania, ale o tym innym razem. Teraz koncentruje się głównie na tym, by nie przytyć. Chociaż spadek jeszcze kilku kilogramów na pewno by mnie ucieszył ;-)

Dieta = głodówka?
W żadnym wypadku. Dieta = zmiana złych nawyków żywieniowych.

Chciałabym, aby ten blog zawierał przepisy, wskazówki żywieniowe, dzienne jadłospisy oraz najróżniejsze porady dietetyczne.


13 komentarzy:

  1. postaram się zaglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wskazówki żywieniowe i porady jak najbardziej mnie interesują. Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, w takim razie czekam na więcej postów :)
    To ciekawe, że udało Ci się tyle schudnąć samą dietą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też będę zaglądała :)
    Widziałam Cię już u mnie, ale jeżeli chce zobaczyć więcej zdrowych posiłków zapraszam na mój INSTAGRAm @jusia_gotuje :)

    Pozdrawiam Jusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu.

    Wstaw zdjęcia przed dietą i po...


    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie spodziewałam się, że dieta przyniesie, aż takie efekty więc nie fotografowałam się przed ;)

      Usuń
    2. No szkoda...

      Ciekawe, że samą dietą udało Ci się tyle schudnąć...


      Gratuluję

      Usuń
    3. a podasz swoje wymiary, wzrost, waga, wymiary? :)

      :*

      Usuń
  6. podoba mi się Twoja definicja diety :) powodzenia w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podaj wymiary po i przed.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, jutrzejszy post będzie tego dotyczył! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jaki osiągnęłaś jest świetny. Z przyjemnością będę zaglądać żeby wyciągnąć dla siebie jak najwięcej :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)