sobota, 10 maja 2014

5. Wymiary? ;-)

Pojawiło się ostatnio kilka komentarzy, dotyczących moich wymiarów. Czytelniczki chcą, abym pochwaliła się, tym ile centymetrów udało mi się zgubić dzięki zmianie nawyków żywieniowych. Żałuje, że zanim zaczęłam dietę nie zrobiłam sobie żadnego zdjęcia, ale po prosu nie podejrzewałam, że przyniesie ona jakiekolwiek efekty.

Dlatego musicie się zadowolić samymi cyferkami :)

Mój wzrost - 170 cm


Niestety, moje wymiary trochę się nie zgadzają, z tymi idealnymi, które każda dla siebie może obliczyć tutaj, ale jakoś mi to nie przeszkadza :D

Pozdrawiam i życzę miłej soboty! :)

22 komentarze:

  1. Wow kochana, niezły postęp! Gratuluję :* Też mi się marzy tak wyglądać :) Chociaż moja waga idealna to jakieś 65kg, bo chciałabym zostawić swój duży biust i miec większą pupę i uda, takie marzenia :D Kim Kardashian haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja może nie mam takiej pupy jak K.K. jeśli chodzi o szerokość, ale mam wypukłą :D, mogę połowę jej oddać i to samo z udami xD.
      zczterdzieścidwa natrzydzieścisześć - gratuluję! ;*

      Usuń
    2. mi też zależało na większym biuście, niestety opuścił mnie wraz z fałdkami na brzuchu :D

      dziękuje! :*

      Usuń
  2. Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona! Piękne postępy! Jesteś cudownym dowodem na to, że zdrowa dieta naprawdę pomaga!
    Pozdrawiamy :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, zdrowa dieta jest niezastąpiona! A już pierwsze jej efekty motywują jak nic innego :)

      :*

      Usuń
  3. Gratuluję samozaparcia, jednak masz chyba sporą niedowagę teraz (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty nie zrobiłaś sobie zdjęcia, a ja nie wykonałam pomiarów i też strasznie żałuję :< Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje <3
    W najbliższym czasie też muszę wziąć się za siebie, nie chcę chudnąć (bo od zeszłego roku schudłam aż za bardzo) ale zdrowiej się odżywiać i zacząć się ruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie Ci poszło, teraz najtrudniejsze zadanie - utrzymać te wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo nieźle :) Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs! Tylko dwa proste warunki do spełnienia a nagroda super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, rewelacyjny efekt! Idę czytać wcześniejsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi sie takie cialo jak twoje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie, jestem pod wrażeniem. ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Niezłe wyniki, ale nie chudnij już bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie mierzę, nie ważę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, gratuluje, bo wyniki sa świetne. :) tylko nie przesadzaj juz z waga, bo zaraz znikniesz. Pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem! Mam właśnie rozmiar 40 i chcę zejść przynajmniej do 38... Ale ciągle mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)