środa, 14 maja 2014

8. Kotlety mielone z...

Dzisiaj kotleciki mielone ze szpinakiem, cebulą i suszonymi pomidorami :)



Składniki:
100 g mięsa mielonego (najlepiej indycze lub wołowe)
pół dużej cebuli
5 kostek mrożonego szpinaku (może być świeży)
4 plasterki pomidorów suszonych
czosnek, pieprz, sól

Wykonanie:
Mięso mielone przyprawić solą, pieprzem. Do rozmrożonego i odsączonego szpinaku dodać czosnek. Najlepiej zrobić to odpowiednio wcześniej, by szpinak przesiąkł smakiem czosnku. Cebulkę pokroić drobno i wymieszać z mięsem mielonym. Pomidor suszone pokroić drobno i również wymieszać z mięsem. Ja swoje pomidory dokładnie myje, by nie były w oleju. Do mieszanki mięsa, cebuli i pomidorów dodać szpinak i dokładnie wymieszać. Smażyć na rozgrzanej patelni, na wolnym ogniu z dwóch stron.

Życzę smacznego! :)

29 komentarzy:

  1. uwielbiam szpinak i suszone pomidory, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka - tutaj jest wszystko co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jeszcze nie łączyłam!
    Ale kto wie, szpinak, pomidory i mięcho lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię szpinak ale w takim wydaniu nie jadłam jeszcze.
    Wygląda zachęcająco *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie to wymyśliłaś, bardzo ciekawie dobrałaś składniki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne smaczne kotleciki :D Do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam szpinaku. Muszę wypróbować ten przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za cebulą :) Chętnie zrobię takie kotlety, ale cebuli na pewno nie dodam, od dziecka na prawdę uprzykrza mi życie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda przepysznie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za szpinakiem, ale jako, że jestem na diecie to wypadałoby sie polubić ;) wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności dziś u ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Szalejesz z tymi kotlecikami!
    Szpinak, samo zdrowie.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham szpinak! :) muszę wykorzystać Twój przepis :)

    Widzę, że też uwielbiasz koty, tak jak ja :)) zapraszam częściej :) oczywiscie dodałam do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam i szpinak, i pomidory suszone, więc musiało być bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu smakowity przepis :-) Koniecznie muszę spróbować, bo nigdy takiego połączenia nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szpinak, a kotleciki wygladaja przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kotleciki mielone uwielbiam z cielęciny ( to jedyne mięso jakie jem)
    Szpinak zawsze u mnie jest obowiązkowy do obiadku,bo nie dość że jest pyszny to jaki zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie ! mniam właśnie wróciłąm z pracy głodna. chętnie bym schrupała... ale nie ma co.. na noc nie będę się obżerała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejny przepis wart wypróbowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię twojego bloga można zleźć tu naprawdę fajne przepisy!! a możesz dodać jakieś szybkie receptury na drugie śniadanie obiad do pracy na uczelnie?? byłabym bardzo wdzięczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię kotletów mielonych, ale za szpinakiem mogą być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest wszystko co lubię! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. YUM! Same pysznosci *___* I am so hungry now haha <3 Obserwujemy?

    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz w link pod stylizacja do Front Row Shop? Bardzo prosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. całość wygląda i brzmi naprawdę smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Danie wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)