wtorek, 6 maja 2014

2. Kotleciki rybno - szpinakowe! ;)

Dziś kolejny przepis. Tym razem na kotleciki ze szpinaku i tuńczyka. Bardzo proste i szybkie danie! :)



Składniki:
tuńczyk w puszce - ja użyłam tego rozdrobnionego w sosie własnym
szpinak - ja użyłam niestety trzech kostek mrożonego, ale polecam świeży
mała cebulka czerwona
dwa ząbki czosnku - ewentualnie czosnek granulowany
jedno jajko
dwie łyżeczki bułki tartej
sól, pieprz
łyżka oleju do smażenia
dwie kromki opieczonego razowego pieczywa
kilka liści sałaty

Przygotowanie:
Do rozmrożonego szpinaku dodać czosnek, wymieszać. Najlepiej zrobić to chwilę wcześniej aby szpinak dobrze przesiąkł aromatem czosnku. Dokładnie odsączyć zarówno szpinak jak i tuńczyka! Drobno pokroić cebulkę. Szpinak i cebulkę wymieszać z tuńczykiem. Wbić jajko, ponownie wymieszać. Posolić, popieprzyć dla smaku. Bułkę tartą można dosypać do mieszanki, zrobić z niej panierkę lub całkowicie z niej zrezygnować. Kotleciki smażyć z dwóch stron na wolnym ogniu. Ja podawałam z dwiema kromkami pieczywa razowego, które wcześniej opiekłam w tosterze. Do tego dołożyłam kilka listków sałaty i gotowe! :))

PS. ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE - do wygrania świetna torebka :)
http://uniquemrandmrs.blogspot.com/2014/05/konkurs.html

23 komentarze:

  1. Bombastyczne :D Zapisuję i wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny przepis!! wygladaja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają apetycznie :)
    i tuńczyk i szpinak lubię więc na pewno - spróbuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tak mało fajnych przepisów na tuńczyka, ten mi się podoba, na pewno wypróbuje i wrócę na inne posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmatko, jaki super pomysł! Mam tuńczyka, mam szpinak - też mrożony, niestety, ale ważne, że jest :) więc chyba zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę wypróbować :) ostatnio nie przepadam za tuńczykiem, ale ta wersja myślę, że mnie przekona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny przepis na szybki studencki obiadek i to zdrowy! :D
    Polecamy do smażenia olej kokosowy (nie wspomaga przyrostu tkanki tłuszczowej).
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę poszperać po supermarketach i odnaleźć ten olej!

      Usuń
    2. Kochana, wyślij nam na maila adres, na który mamy wysłać Twoją zasłużoną nagrodę! :D :*
      Super, że przerzuciłaś się na gorzką.
      U nas słój oleju kokosowego jest już za 12zł, bardzo polecamy :)

      Usuń
    3. Adres wysłany! :D :*

      O, to tanio, jutro wybieram się na zakupy! :D

      Usuń
    4. Olej kokosowy jest świetny - zakup - naprawdę warto!

      Usuń
  8. mmm.. nie powiem, nie powiem-i like it!
    super połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń
  9. a proste i szybkie dania to jest to co lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ale fajny przepis, chyba wypróbuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowite :) bardzo fajny blog, z chęcią będe wpadać regularnie dlatego obserwuję :) jeśli masz ochote zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szpinak <3 koniecznie muszę spróbować :)) pozdrawiam i obserwuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. co za pyszności! uwielbiam szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności. Zawarłaś same dobre rzeczy w tym obiadku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo apetycznie :))
    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają Twoje kotleciki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zapisać ten przepis :-) Myślę, że mi zasmakują :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, szczególnie jeśli dotyczy tematyki posta. Dziękuje :)